Retourverzoek
Ben je van toch niet helemaal tevreden met je aankoop? Dan heb je het recht om de producten die je bij Stera.be gekocht hebt te retourneren, zolang je dit maar binnen 14 dagen na ontvangst doet. Je krijgt dan gewoon je geld terug. Bederfelijke producten, zoals planten, zijn echter uitgezonderd van dit recht. Helaas betekent dit dat het niet mogelijk is om planten te retourneren.
Is je plant in slechte conditie aangekomen of is er iets anders mis met je nieuwe groene huisgenoot? Gebruik dan de gele support widget linksonder op onze site om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zullen er dan alles aan doen om jou én je plant weer blij te maken!
Nog even dit:
Als je een product naar ons terugstuurt, moet je zelf de retourkosten betalen. Zodra we je retourzending hebben ontvangen, gaan we meteen aan de slag met jouw terugbetalingsverzoek. Houd er rekening mee dat je de oorspronkelijke verzendkosten niet vergoed krijgt. We betalen je altijd terug via dezelfde betaalmethode die jij bij het afrekenen gebruikt hebt.
Wil je een pot of een ander niet bederfelijk product omruilen voor een andere kleur of maat? Stuur het product dan naar ons terug en plaats een nieuwe bestelling. We betalen het teruggestuurde product (zonder verzendkosten) vervolgens zo snel mogelijk aan je terug.
Bij een retourzending ben je zelf verantwoordelijk voor het product tot je retourzending bij ons aankomt. Zorg er daarom voor dat je alles goed inpakt, het liefst in de originele verpakking. Raakt het product kwijt of beschadigd tijdens retourzending, dan ben je daar zelf verantwoordelijk voor. Na ontvangst van uw retour producten kan het tot 7 werkdagen duren tot u nieuws krijgt over uw retour. Als de retour goedgekeurd is zal de terugbetaling onmiddellijk gebeuren, dit kan 2-3 werkdagen duren tegen het bedrag te zien is op uw rekening.